fredag 20. mars 2009

Comeback

That's it!
Jeg har vært litt baktung i både kropp og humør i det siste, men nå gidder jeg ikke være lei meg mer.

Frøken Glims tar grep igjen.

Jeg har hatt mitt første time med personlig trener. Intensjonen er å gå fra Britney-på-det-verste til Britney etter comebacket. Jeg skal bli sterk i kroppen og lett i humøret. Mer energi. Det er løsningen.

Så er det det da, at jeg egentlig ikke liker å trene. Og i hvertfall ikke når det begynner å gjøre vondt. Etter stusselige 7 (syv) minutter på tredemølla var jeg ferdig. fornøyd. og ville gå hjem.

Men så ville jeg ikke skuffe Cecilia, PTen som tross alt har kommet helt fra Sverige for å hjelpe nordmenn inn i en bedre form. Ved å bite tennene sammen, klarte på et vis tretti minutter intervalltrening. Men da var det like før jeg kollapset og tredemølla skjøt meg rett i veggen.

Så skulle jeg trene biceps og "skidåknings-musklarna". 8x3 repetisjoner på et tricepsapparat gjorde nesten til at jeg begynte å grine.

Men jeg er på riktig vei ;-)

1 kommentar:

  1. Så flink du er!
    Må si jeg er riktig imponert.
    Keep up the good work, dobbeltkusine! * knis *
    *good klem*

    PS! Gleder meg til vi sees i påsken :D

    SvarSlett