søndag 12. juli 2009

Feriemodus


Vi har nylig gått i land, men vi nekter å innse at vår miniferie er over, så vi spiser middag på Nazar og Olivia treffer nye venner og fiender i lekekroken.


Jeg merker jeg må jobbe litt med meg selv som ikke godtar at andres barn ikke vil leke med mitt barn. En liten gutt på et par år var usedvanlig sur og furten og gjerrig på lekene. Mammaen hadde satt seg ute, så da måtte jeg "leke" med sønnen hennes slik at han ikke ble brydd med Olivia. Grmph!



Her har Jeppe jogget bort for å si et par sannhetens ord til en taxisjåfør som nettopp har slengt fra seg noe papir ut av vinduet. Jeg blir i slike tilfeller:
1. stolt av Jeppe
2. Redd for å bli enke


En gutt (3år?)kom syklende forbi og etter at han hadde dyttet og brølt løvebrøl mot Olivia, klappet han henne på hodet.
Olivia var fangirl allerede da han slengte fra seg sykkelen


Jag är fångad av en stormvind...fast för dig...ingenting kan hindra mig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar